Fél-felvétel

2010.05.18. 05:16

Néha nem jön össze minden.

Az április 30-i Gondolkodó Klub nagyon jól sikerült (szerintem). Volt sok kérdés, még vita is.

Sajnos megörökíteni, csak részben sikerült. A telefonomban lévő felvevővel kezdtem el rögzíteni. Ez bevált a leckéket is ezzel szoktam. Most azonban csődöt mondott a technika és megállt 9 perc környékén. Lehet, hogy akkor, amikor valaki hívott és kinyomtam. Ez a hátrány a multifunkcionális csodáknak.

Azért ami megmaradt azt feltettem ide, és meg tudod hallgatni itt:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr415142239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_148808 2010.05.18. 20:56:20

Hare Krisna! Tényleg nagyon jó program volt, köszönjük, hogy ott lehettünk! Külön köszönöm, hogy kimerítően és türelmesen válaszoltál a kérdéseimre. Mikor lesz legközelebb ilyen jellegű előadásod?
süti beállítások módosítása