Egy régi szép bhajan

2010.05.11. 05:01

Mostanában volt egy pár alkalom, hogy este bhajanoztam, énekeltem a templomban.

KrisnaKsetra prabhuNagyon régről (kb. 15-16 év) rémlett egy dallam és már nem is emlékeztem, hogy honnan. Aztán kiderült, Krisna-ksetra prabhutól hallottam annak idején.

Ez úgy derült ki, hogy az (ha jól tudom) egyetlen magyar tanítványa, Purusasukta prabhu mridangázott mellettem és nagyon örült, hogy valaki ismeri.

Nekem már nem is volt meg az eredeti, de így sikerült tőle megszereznem és megosztanom veletek. Így én is újratanulom és ti se fogtok bután nézni rám, ha játszom.

Persze se zeneileg, se lelkileg sohasem fogom így átadni.

Itt tudjátok letölteni és itt meghallgatni:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr115142233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9254 2010.05.16. 14:36:43

Haribol! Ezt énekelték Nalini kanta matajiék Egerben múlt évben csak egy kicsit dinamikusabban http://www.youtube.com/watch?v=ZfPVpOsG1Ns itt az első rész és fent van végig az eleje lassan kezdődik de utána beindítják, a mikrofonok és a hangosítás nem a legjobb de azért jó lett. Gouranga sz Ricsi
süti beállítások módosítása