Lázadj fel!

2010.04.23. 06:38

A fenti bátor refrénnel én írtam egy dalt a 2001-es „Életről életre” albumra.

A zenei oldalát Acyutával és Gopikrisnával együtt raktuk össze, amíg Jaya Hari elszaladt egy riportot adni. Ha ottmarad, talán nem hagyja, hogy az addigi Mantrától szokatlan gyors és trash-es számot elkövessük.

A szöveg is én voltam, némi belenyúlással. Sokszor nyilatkoztuk (és még remélem fogjuk), hogy ha rock/metál/hardcore/stb lázadásról szól, akkor mi vagyunk az igazi lázadók.

IGAZI LÁZADÁS

Azt hiszed, hogy lázadsz
De én látom, hogy ez csak a látszat
Tudom, hogy nem több ez nálad
Mint egy olcsó amerika-utánzat

Lázadj fel2002 Mantra Sziget
Lázadj fel

Hol van az igazi lázadás
Hol van az igazi arc
Hol van az igazi támadás
Hol van az igazi harc

Ütöd magad és csontig szúrod
De te sem tudod, hogy meddig bírod
Lehet, hogy csak néhány kődarab
Amit úgy hívnak, hogy a sírod

Lázadj fel
Lázadj fel

Hol van az igazi lázadás
Hol van az igazi arc
Hol van az igazi támadás
Hol van az igazi harc

A másik érdekessége, hogy vendégszerepel benne a Replika frontembere Csató/ Nitaibhavana. Úgy gondoltuk, hogy ehhez ő illik. Ha már ott volt megkértük, hogy a szólót is tolja fel. Hát megcsinálta! Mondtuk neki, hogy olyan Kerry Kinges (Slayer) kellene. Erre fogta az egyetlen tremolós gitárt, egy Ibanez Jam-et és egyből ilyet csinált. Szegény Acyutának csak kerekedett a szeme, amikor a szóló végén úgy benyomta a tremolót, hogy a húrok hozzákoppantak a pickuphoz.

Épp Budapesten játszott a Replika és csak beugrottak. Teletömtük őket sütivel amikor megérkeztek és utána akartunk munkához látni. Ekkor váratlan akadály gördült elénk: ránézett Nitai a szövegre: „Lázadj fel? Én most nem tudok lázadni. Teljesen boldog, elégedett vagyok. Én most nem lázadok.”

Aztán valahogy összeszedtük az öreg rockert és ez lett a végeredmény:

És itt egy különlegesség, amit mostanában találtam meg. Ugyanez a szám, csak végig Nitai énekel. Jaya Hari csinált egy ilyet is, de aztán elvetettük, mert túl keménynek gondoltuk az albumra.

Szóval, szenzáció! Most először és utoljára itt a különleges verzió:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr295142214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2010.04.23. 20:41:24

Ez mekkora! Tényleg jó súlyos:) amikor Csató hangja elszabadul...:)

hajdú balázs · http://hajdubalazs.blog.hu/ 2010.04.23. 22:55:39

igazi csemege :)
süti beállítások módosítása