Éneklek a Mantrában

2010.02.24. 06:43

Nem, nem kell megijedni, továbbra is Jaya Hari az énekes.

Ahogy készítjük a Mantráról szóló filmet és digitalizáljuk a régi koncertfelvételeket egy nagy kuriózumra bukkantam. Mantra 20002000 december 23-én Debrecenben a Szminoffban játszottunk a Replika előtt. Ez volt a turnézáró buli és ilyenkor mindig illik valami szokatlan, különleges dolgot csinálni. Hát mi csináltunk.

A címből már sejthetitek, hogy egy számot, név szerint az „Ébredj fel!”-t én énekeltem. Szerencsére nem túl jó a hangminőség, így nem derül ki, hogy milyen volt pontosan az eredmény.

De itt még nem érnek véget a furcsaságok. Vajon mit csinált ez idő alatt Jaya Hari? Beült a dobok mögé!
Kevesen tudják, hogy egész jól üt. Olyannyira, hogy a lemezre is ő dobolta fel az „Ébredj fel!”-t, megunva az akkori dobos bénázását. Élőben viszont neki és nekem is ez volt az egyetlen alkalom azóta is.

És Gopikrisnával mi lett? Hát mi, ő basszusgitározott. Ez csak természetes :).

Ilyen lett a végeredmény:

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr455142152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2010.02.24. 10:18:08

:) Kár,hogy erről lemaradtam.

f.gabe 2010.02.24. 18:58:46

erről a videóról hétfő reggel hallottam Jaya Hari-tól... hát nem semmi...nagyon jóóó
süti beállítások módosítása