Ninjutsu Japánban

2010.01.17. 06:19

Pár hete átküldött nekem Kisora prabhu egy videót, ami aztán mindkettőnknek nagyon tetszet udvariasan vártam, hogy felrakja az oldalára, de nem tette meg, ezért most én nem hagyom ki.

Ez egy Japánban zajló ninjutsu edzés, aminek több érdekessége van:


- Japánoknak tartja egy nyugati
- a résztvevők nagyrészt nem fiatalok, ami komoly biztatás, hogy sose késő elkezdeni
- a bácsi a háttérben különösen kedves
- Japánban se mindenki Bruce Lee, ők se nuncsakuval születnek
- behallatszik és néha látszanak is a gyerekek, akik ott játszanak, így nagyon családias hangulata
- ezt hangulatot még fokozza az aláfestőzene

Ezek voltak az én érzéseim.

Írd meg te is a benyomásodat!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr25142116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24757 2010.01.21. 23:45:33

:) Gauranga ;) "Ezek voltak az én érzéseim"
süti beállítások módosítása