Statisztika

2009.12.04. 06:37

Talán egy kicsit furcsa, hogy miért pont most jövök ezzel. Tény, hogy nincsen semmilyen kerek dolog (csak a hónap vége), de még egyáltalán nem írtam erről és azt gondolom, hogy érdekelhet titeket.

Nyilvánvaló, hogy nem a népszerűségért és az eredményért írom ezt a blogot, szívesen beszélgetek egy emberrel is órákig, de szerintem hülye az, aki nem örül annak, hogy sokan olvassák.

statisztika

Egyszer volt egy (Replika és) Mantra koncert amit elfelejtettek rendesen meghirdetni, így a pultos, a wc-s néni meg két véletlenül betévedt ember volt ott. Vidáman lenyomtuk a bulit. Aztán pár hónap múlva (a Tankcsapdával) 800 ember volt ugyanitt. A plafonról is lógtak az emberek, ránk borították a színpadot.

A Mantra ugyanaz volt, de jó volt, hogy sokan voltak.

Hát ugyanígy vagyok a statisztikával: örülök, hogy folyamatosan nő az oldalam nézetsége, mert ez (talán) azt jelenti, hogy tetszik nektek, olvassátok.

De én maradok ugyanaz...

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr935142069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2009.12.04. 11:26:42

Mert ez az oldal Igazi.

Mes 2009.12.04. 20:02:11

Köszi Vijaya Gouranga prabhu, hogy írod! Még csak 1-2 hónapja kezdtem olvasni, de tetszik. A vasárnapi misédet is meghallgattam, jó volt. :) Egyetlen észrevételem lenne -tudom sok a szolgálatod és nem annyira érsz rá- de olyan jó lenne, ha valamit reagálnál a kommentekre. Néha így az az érzésünk, hogy magunknak beszélünk. (miután már mertem kommentelni más bhakta is vette a bátorságot :) )

Ismeretlen_117989 2009.12.04. 20:43:49

Én minden kommentet figyelmesen elolvasok, de nem mindegyikre reagálok. Ha kifejezetten én vagyok megszólítva, vagy ha nagyon úgy érzem, akkor igen, másképp ez a Ti pályátok. Nekem ott a bejegyzés...
süti beállítások módosítása