Kowa új klipje

2009.10.29. 06:43

Most olvastam a hírt, hogy elkészült Kowa új klipje. Rögtön megnézetm és most megmutatom nektek is.

Az „új templom épül” a kedvenc számom az utolsó albumáról. Mind zeneileg mind szövegében nagyon erős.

Valóban, a szívünkben kell épülnie a Templomnak…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr325142030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbonc 2009.10.29. 09:37:30

Nekem is a kedvenc számom az utolsó albumáról! :) Egyszerűen megunhatatlan. Tegnapelőtt láttam a klippet,de nekem nem tetszik... A lengedező hölgy helyett kitalálhattak volna valami eredetibbet is...de persze amit gondolok,az csupán vélemény:)

noncsi 2009.10.29. 14:49:25

Nekem is az egyik kedvenc számom ez az albumról!:) A videoklipp összeségében tetszik csak a táncoslány véleményem szerint nem nagyon illik bele a klippbe!

Mes 2009.10.29. 20:27:40

Szép, szép csak nem jó kategória.

Ismeretlen_117989 2009.10.30. 14:47:58

Jó kategória az. Kowa (és mindenki aki szerepelt nálunk) örökre a Mantra tagja. Persze ha akarja, de részünkről mindig. Egyébként úgy néz ki, hogy ott lesz a november 21-i koncerten és 2-3 számban énekel is.

norbonc 2009.10.30. 17:17:36

:) Titkon reménykedtem,hogy 21-én Kowa is tiszteletét teszi. Remélem összejön:) Véleményem szerint nagyon nagyokat énekelt a Mantrában (is). Szeretem a "munkáit"a kezdetek óta....bár amióta nem üti magát,azóta még jobban. Egyszer régen-még egy Black-Out koncert beállásán-hallottam énekelni zene nélkül...hát JA... Ennek ellenére számomra így igazi a Mantra...Jaya Harival. Bocsi,ha kicsit OFF lett...de ez most kijött:)

Mes 2009.10.30. 17:33:30

A klipre értettem, hogy szép, szép, de nem jó. :) Kowával semmi bajom, sőt! Általa kerültem a bhakták közé még a Black Out kapcsán, aminek nagy rajongója vagyok/voltam 1993 óta.

norbonc 2009.10.30. 17:51:03

Tényleg! Ez a legjobb megfogalmazás szerintem is. Szép,szép a klip,de nem jó.
süti beállítások módosítása