Ez lesz ma

2009.10.03. 09:44

Remélem már mindenki tudja, hogy Gondolkodó Klub lesz ma a Gangeszban. Itt írtam róla már sok mindent.

Azt viszont még nem, hogy miről lesz szó. Ahogy írtam korábban vendégszerepeltem egy lemezen és a Bhagavad-gíta 4 fő versét, a catur-slokát énekeltem/mondtam fel. Innen jött az ötlet, hogy erről beszéljünk. Ma az első lesz, a 10. fejezet 8. vers, ami így szól:

„Én vagyok az eredete a lelki és az anyagi világnak, minden Belőlem árad. A bölcsek, akik tudva tudják ezt, odaadóan szolgálnak és teljes szívből imádnak Engem.”

Persze nem kell megijedni, nem leszünk túlságosan fennköltek, az itt megszokott könnyed és praktikus oldaláról közelítenénk meg a dolgokat, és inkább beszélgetős formában.

Szóval, mindenkit sok szeretettel várok!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr935142004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása