Élettörténetem 1. rész

2009.08.17. 07:50

1969 szeptember 15-én születtem Budapesten, Pesterzsébeten, stílszerűen a Baba utcában. Apám szakmája szerszámkészítő volt (ez alatt nem a kalapácsot kell érteni, hanem nagy vasdarabokat, amikkel gyártanak valamiket), Édesanyám pedig bérelszámoló, munkaügyis volt. Egy szem gyerek voltam és az is maradtam.

10 éves koromig Erzsébeten laktunk apai nagymamám kertes házában. Ebből a kert nagyon szuper volt, a ház nem annyira. Szüleimnek és nekem akkora szobánk volt, hogy a három ágy fért el benne és semmi más. Na meg az olajkályha, ami rendkívül büdös volt.

Az élet egy hatalmas konyhában zajlott, aminek csak ajtaja volt, ablaka nem. Ebben volt egy sarok nekem, ahol játszhattam. Azt szerettem benne, hogy mindig a felnőttekkel lehettem, része lehettem az életüknek, de utáltam, hogy szinte mindenki dohányozott, ami átlagosan 5-6 főt jelentett, de nagyobb családi összejövetelekkor ez felment 10-15-re. Innen ered a dohányzásellenességem.

A kertben volt egy kis ház ahol apám gitározgatott az öcsével és barátaival, később pedig egyedül. Persze imádtam odajárni és piszkálgatni mindent. Szóval gitárral nőttem fel.

És ahogy írtam felnőttekkel. Egyik nagyon jó dolog volt, hogy úgy is kezeltek a szüleim, ugyanolyan bizalmat kaptam, de el is várták tőlem a megfelelő viselkedést. Az ígéret, az adott szó szent volt. Emlékszem, mindig nagyon vizsgáltam a környezetemet, személyeket, ki miért mit csinál. Ez most is tart…

Anyám munkahelye és a ház között volt félúton az ovi ahova végül 4 évig jártam. Mehettem volna 6 évesen is suliba, hisz már titokban tudtam olvasni, meg minden, de pici voltam és a szüleim úgy döntöttek, hogy maradjak egy évet még. Jókat játszottam és is termetem ellenére valahogy mindig valami „bandavezér” voltam.

Ez valahogy megmaradt…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr615141953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása