Hogy hogyan lehet letölteni egy japa-(meditációs) láncot? Ez nekünk is komoly fejtörést okozott egy darabig.

A kiinduló ötlet, és végül teljesen váratlanul a megvalósítás is Dénes barátomtól jött. Néha a bhakták nem tudnak japa-láncot használni; lehet, hogy otthon hagyta, munkahelyen, iskolában, kórházban, vagy épp egy arab országban van. Van egy speciális körszámláló, amit edzők szoktak használni és a Krisnások a lánc helyett.

A Dénes vetette fel, hogy mi lenne, ha csinálnánk egy olyat, ami 108-ig megy. Ez kicsit bonyolultnak, sőt megoldhatatlannak tűnt. Aztán gondoltam, hogy valami elektronikus kütyü lehetne, végül rájöttem, hogy mindenkinél van egy elektronikus kütyü: a mobiltelefon. Így csak egy programot kell írni, amit bárki le tud tölteni.

Elmondtam az ötletemet Dénesnek, aki megcsinálta flash-ben, aminek sajnos az a hátránya, hogy nem mindegyik telefon tudja lejátszani, de mostanában már nagyon sok.

Szóval itt a lehetőség: ingyen letöltheted a magyar verziót innen, és az angolt innen.

Meleg szívvel ajánlom, én már sokszor nagy hasznát vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr215141939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása