Napokban olvasgattam és az alábbi zseniális és tökéletes megfogalmazást találtam Srila Prabhupadatól a lustaságról.

Sokszor vitatkozunk rajta, hogy pont mi is a lustaság. Srila Prabhupada mindenkinek ajánlotta a lelki életet két kivétellel: az őrültek és a lusták. Az őrültekről majd később, de akkor álljon itt az idézet a lustákról:  
       

  „Amikor valaki öntelt, vagy nem kedveli a nehéz munkát, s emiatt nem végzi el a kötelességét annak ellenére sem, hogy megvan hozzá a szükséges ereje, lustának hívják.”

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr965141925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_21361 2009.07.23. 00:13:39

És van is összefüggés a lustaság és az önteltség között. Én eddig ahány kimondottan lusta embert ismertem, mindegyik öntelt is volt egyben.

Ismeretlen_117989 2009.07.28. 13:13:25

elfelejtettem a 3. kategóriát: az őrültlustát...
süti beállítások módosítása