Ratha-yatra 2009

2009.06.29. 08:19

Mióta kapcsolatban vagyok a Krisna-tudattal mindig valahogy benne voltam többé-kevésbé a Ratha-yatra szervezésében. Idén többé. A mellékelt plakát is az én művem.

Kicsit be vagyok havazva (nyáron) e miatt, de nem baj, mert nagyon szeretem. Általában nem vagyok egy fesztivál mániás (sőt), de ez annyira más. Isten kijön, mindenki láthatja, szolgálhatja, huzigálhatja, etetheti, minden…

Persze, hogy ez megtörténhessen, kell egy pár dolog. Többek között pénz is. Mivel ez egy teljesen ingyenes fesztivál a költségek nagy részét egy adományozói vacsorán gyűjtjük össze. Ez egy nagyon szép programmal van összekötve Sivarama  Maharaja részvételével.

Persze ott leszek én is és az összes jó arc :) !

Ha van kedved eljönni és támogatni ezt a csodálatos ügyet, 10 rugó a beugró két főre, hívj vagy írj nekem. Várlak szeretettel! Itt a meghívó.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr225141901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása