Itt a 108-adik!

2009.06.18. 08:14

Mármint bejegyzés. A századikon túl szaladtam véletlenül, pedig meg akartam emlékezni róla. De így is jó, sőt jobb. 108 mégis transzcendentálisabb.

(Hallgatni való a háttérben: a 108 című szám a Mantrától. Találjátok ki, hogy melyik lemezről... :) )


Itt szeretnék köszönetet mondani azoknak, akik elindítottak a bloggerek útján. Nem fontossági, hanem időrendbeli sorrendben:

Manorama prabhu: ő volt az első (igazából nem, mert Jaya Hari, csak ő viszonylag hamar abbahagyta) magyar krisnás blogíró. És minden tisztelet neki, hogy azóta is kitart. Az a legnehezebb.

Srila Sivarama Maharaja: aki, mint a lelki tanítómesterem példa nekem (nekünk) ebben is. Sok millió dolga mellett az oldala naponta többször frissül rendületlenül.

Kisora das: akinek az oldala és személye adta meg a végső lökést, hogy elkezdjem.

Ti mindannyian: nyílván azért írom, hogy valaki elolvassa, megnézze, különben csak a saját gépemen bohóckodnék, de erre azért nem számítottam: folyamatosan nő az oldal látogatottsága.

És külön köszönöm a kommentekért. Mindegyiknek nagyon örülök.

Kérlek adjátok az áldásotokat, hogy tudjam folytatni sokáig!

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr195141890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brahman 2009.06.18. 10:08:58

GOURANGA, GRATULÁLOK nagyon király oldal csak így tovább

Ismeretlen_24757 2009.06.18. 22:46:43

Grat és kitartás. :)

Finnita 2009.06.18. 23:00:55

Gratulálok! Nagyon szeretem a blogod, minden nap jövök. :)

norbonc 2009.06.19. 18:09:43

Szintén gratulálok. Minden nap jövök én is:) MERT EZ EGY JÓ (ÉS IGAZI) OLDAL
süti beállítások módosítása