Vendégszereplés

2009.06.15. 07:42

A múlthéten feltettem a hírt, hogy szerepelek a Watch My Dying most megjelent lemezén és az ahhoz kapcsolódó filmben. Akkor letölthető volt a film, de az ominózus dal nem, mert a lemez csak pénteken jelent meg.

De most már megvan! Szóval a lemeznyitó, címadó számban (Moebius) „énekelek”. Két kiállásba varázsoltam be szanszkritul a Bhagavad-gíta catur-slokáját, 4 fő versét (10. fejezet 8-11.)

Ebben az a különleges, hogy változó intenzitással, de kb. 23 éve zenélek és még nem szerepeltem soha más zenekar lemezén.

Ez is nagyon extrémen indult. Gábor, a wmd énekes felhívott, hogy látta blogomon amikor harmóniummal játszok és éneklek és úgy gondolta, hogy valami ilyesmit kéne a lemezre is rá bigyóznom. Épp a kocsimban ültem és szakadó esőben kóvályogtam.  „Jó”, mondtam „és mikor?”,  „mondjuk ma?”, hangzott a válasz.

Szerencsére mégse lett aznap belőle felvétel. Elküldték neten a számot és itt, a saját próbahely/stúdiónkban kitaláltam rá valamit. Hát ez lett:


Ja, és nagyon fontos: Jaya Harinál vették fel nagyrészét és ő keverte a lemezt. Nagyon nem Magyarország!

 
Zárszóként álljon itt a négy vers fordítása:    
„Én vagyok az eredete a lelki és az anyagi világnak, minden Belőlem árad. A bölcsek, akik tudva tudják ezt, odaadóan szolgálnak és teljes szívből imádnak Engem.
Tiszta híveim gondolatai Bennem lakoznak, életüket teljesen az Én szolgálatomnak szentelték. Nagy örömet és elégedettséget éreznek ők, amikor felvilágosítják egymást, és Rólam beszélgetnek.
Akik szüntelen odaadással és szeretettel szolgálnak Engem, azoknak megadom azt az értelmet, amellyel eljuthatnak Hozzám.
Különleges kegyemből Én, aki szívükben lakozom, a tudás fénylő lámpásával szétoszlatom a tudatlanságból származó sötétséget.”

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr75141888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_62662 2009.06.15. 17:57:55

A minősége tényleg jó, de nekem már túl hörgős azt hiszem :) Némi KoRn-os beütést érzek... A slókák feldobják a számot :) Grat!

gyussz · http://evocation.extra.hu 2009.06.23. 18:04:15

Üdv! Nagyon feldobja az "éneked". Napi két-háromszor megy a lemez mióta megvettem (:D), kedvenceim közé tartozik ez a szám.
süti beállítások módosítása