GyIK

2009.05.21. 08:35

Természetesen nem a kis aranyos hüllőről van szó, hanem a „gyakran ismételt kérdések” rövidítéséről.

Lehet, hogy már észrevettétek, hogy a bal felső sarokban, a menüpontoknál feltűnt ez a rövidítés, de még nincs mögötte semmi.

Most jön a kérés Hozzátok!

Adjatok ötletet, hogy milyen kérdések, témák legyenek itt. Nekem is van egy pár ötletem, de az azért ciki, hogy saját magamat kérdezem saját magamról…

Szóval, írjatok kérdéseket ide a kommentekhez, vagy akár személyesen nekem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr425141861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brahman 2009.05.21. 14:30:17

szia vgd! Mondjuk engem érdekelne h hogyan telik egy krisnás átlagos napja.

Thomi 2009.05.21. 19:20:58

üdv! Sztem nem ciki:) , önmagamat kérdezni. Söt legyen ez az én javaslatom a témához hogy "szoba állok magammal? ,milyen a belsö kommunikáciom?,megkérdezem néha magamat?" Ez még a Krishna Tudatba is belefér , nem?

Ismeretlen_117989 2009.05.22. 09:43:34

Köszönöm az eddig befutott ötleteket, de jöhet még. Kedves Brahman! Köszönöm, jó ötlet, írok róla. Kedves Thomi! Az egész blog nagyrészt erről szól. Szóval, belefér... :)

Thomi 2009.05.29. 14:46:21

Üdv! Az ötletládába szeretnék dobni. Szivesen olvasnék a Vaisnava,Krisnás vagy az ide kapcsolodó szinbolumok, tárgyak, szertatrtások kellékek jelentéséröl föleg a spirituális jelentöségükröl hogyan kapcsolaodnak be a mai kulturánkba gondolkodásunkba.A kiscsengettyütöl elkezdve képeken át a dhotiig...minden érdekel!

Ismeretlen_62662 2009.05.30. 20:33:13

Hari! Engem például az alapok is érdekelnének, a vaisnava etikett. Mit illik és mit nem, mit miért csinálunk úgy, teljesen gyakorlatias tanácsok, szabályok érdekelnének... sok dolog van, ami bhakták között természetesen elsajátítható, de leírva, összeszedve még nem nagyon láttam. (valószínűleg ez az én hiányosságom, mert biztosan létezik ilyen) Bízom benne, hogy hasznosnak gondolod. sz, gábor

Ismeretlen_117989 2009.05.31. 10:14:08

Köszönöm a jó ötleteket! Kemény lenne ezt mind leírni, de egy párról fogok idekarcolni valamit.

Ismeretlen_24757 2009.05.31. 14:00:52

Engem a sztori érdekelne a születésedtől a bekrisnásodásodig. :) Hogy miért, meg hogyan?
süti beállítások módosítása