Meditáció

2009.03.21. 10:53

Itt egy videó, amit pár hete láttam mcdas oldalán és nagyon elgondolkodtatott. Azóta meg mutattam egy-két személynek, mert kíváncsi voltam, hogy nekik mi jön le belőle.

Most megmutatom Neked is. Te hogyan értelmezed?

u.i.: Van egy másik ok is ami miatt érdekes, de azt később… :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr995141796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Finnita 2009.03.23. 00:00:58

Szia Vijaya! :) Ne próbálj uralkodni a természeten, inkább szépen simulj bele, törekedj a harmóniára, fogadd el amit ad. Nekem köbö ezt mondja a film. Mi a másik ok ami miatt érdekes? :) (Nagyon klassz ez a blog!)

Atish · http://myspace.com/wearenightmare 2009.03.23. 10:57:16

Szerintem az is lejön a videóból,hogy ha rosszul kezeljük a a problémákat akkor azok csak hatványozódnak:-)Szerintem))

ricsx 2009.03.23. 12:59:01

Hari bolo! Kérdésre kérdéssel felelek, ha megengeded: Mi a nehezebb vajon, feladni egyetlen vágyat, vagy beteljesíteni rengeteget? - nekem ezt jelentette a film.

Ismeretlen_24757 2009.03.23. 14:25:27

Hiába kaszabolsz szét egy csomó legyet... ;D
süti beállítások módosítása