A múlt héten raktam fel egy régi Mantra interjút, ahol az egyik fő attrakció régi gitárosunk Acyuta volt. Ő 2001-ben lépett ki a zenekarból. Azóta főleg apja mellett bukkant fel, most viszont önálló lemeze jelent meg. Íme egy klip az albumról:

Ami plusz érdekesség és kapcsolódik a kliphez, hogy amikor alakult a Mantra nem volt semmink, csak amit Horváth Charlie pincéjében találtunk. Szerencsére ez nem volt egy közönséges pince, hisz volt itt egy komplett dobfelszerelés, erősítők, és szuper gitárok. Bár régen nekem is volt cuccom, de 1993-ban eladtam és egy harmónium és egy mridanga lett belőle, amik jól szolgálnak még most is, de ehhez a műfajhoz más kellett.

Szóval a klipen Acyuta nyakában lógó Fender telecastert használtam talán a leggyakrabban. Például ezen a koncerten:
mantra

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr195141790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matyesz 2009.03.20. 13:18:07

Úgy látom kicsit stílust váltott :D Meg eléggé meg is változott:p Gondolom már nem is Krisna hívő

Sipi 2009.03.20. 13:26:52

ÚÚÚ! Nekem a Mantra jobban tetszik :)

Matyesz 2009.03.20. 13:29:35

Igen, Sipi ez nem is kérdés :D

Ismeretlen_117989 2009.03.20. 16:18:51

Pont tegnap beszéltem vele. Ugyanolyan jó fej, mint régen. Azt hiszem nem olyan egyszerű kérdés, hogy ki Krisna hívő és ki nem. Ezt egyedül Krisna látja. De ő tényleg látja...

ramakrisna 2009.03.20. 20:07:11

hat igen ez a video...,de en is elhagytam a krisna tudat gyakorlasat es nagyon komoly valtozasok altak be rövid idön belül az eletemben.Ott folytatjuk a régi eletünket ahol abba hagytuk ....de Krisna kegyeböl minden megvaltozhat es hogy Ő valtoztasson ahoz a bhaktak kegye kell. Ezert hat imadkozzunk erte,kerjuk az Urat mentse meg ujra!ja es imadkozzunk magunkert is,nehogy egy klippben lassuk magunkat viszont

srigovindadasa 2009.03.20. 21:01:26

Az a harmonium és a mridanga az amire gondolok,szépen vigyáztál rá.
süti beállítások módosítása