A körtéri szent

2009.03.16. 10:00

Biztos nagyon fogja utálni, ha megtudja, hogy mit írtam itt róla. Pedig megfogja, az biztos…

Úgy volt, hogy a vasárnapi Gaura-purnima fesztiválról fogok írni és igazából arról lesz szó, és mégse. Kamsari prabhu


A hét közepén odajött hozzám Kamsari prabhu aggódó tekintettel, hogy „Főni (ez egy becenevem régről, többet majd később), ki tartsa a Gaura-purnimán a leckét, mert sokan nincsenek itt, a többiek meg nem vállalják”. „Hát tartsd meg te” hangzott az igen egyszerű és lényegre törő válaszom. „De te ismersz Főni, én csak ilyen Kamszisat tudok…”, próbált kibújni a meló alól. „Jó lesz az” zártam le a vitát.


Kevesen tudják róla, hogy imádja az Úr Caitanya kedvteléseit és rengeteget olvassa. Ez hallatszódott a vasárnapi leckén, de más is. Én titokban hallgattam az irodában (szoktam így csinálni) és nagyon megérintett. Persze hallottam már sokszor, de most újra belém hasított az a felismerés, hogy miért ilyen sikerese prédikátor. Hihetetlen rossz körülmények között nőt fel, 8 általánosa van és nem gyenge múltja. Mi a titok?


Szerintem az őszintesége. A fenti dolgokat sohasem titkolja, sőt még ki is színezi csak hogy ki tudja mutatni a háláját, hogy meg lett mentve.

Ez a titok. Talán sokan fel se ismerik, csak szeretik, vagy utálják. De itt van köztünk egy nagy bhakta, a körtéri szent…

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr625141791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24757 2009.03.16. 10:39:23

Én nagyon szeretem Kamsari Prabhut. Főleg azért mert nagyon kedves és elnéző az olyan kutyákkal is mint én. Ezenkívül jóbarátomnak tekintem, mint mindenki mást is aki szereti énekelni az Úr szent neveit. Brutális ez a kép :)))

Ismeretlen_71473 2009.03.16. 18:22:48

Köszönöm hogy kitettél a linkek közé. Én is megtettem a blogoddal ugyanezt.

Ismeretlen_21361 2009.03.17. 00:12:08

Nagyon profi ez a montázs! :) Én is szeretem Kamsarit. Kiváló előadó, képes lekötni az emberek figyelmét és jók a kirtanjai is!!!

Ismeretlen_117989 2009.03.18. 08:26:40

mcdas: Az ötletet tőled nyúltam, csak én nem az iwiw-en nyomom... nirriti222: Kösözönöm. ksatriya: Svayambu prabhu alkotása a plakát. Igen, zseniális személy minden szempontból.

Ismeretlen_24757 2009.03.18. 18:01:07

Ezt most nem értem... Van itt valami amit én csináltam a wiwen, de te meg itt ??? Mi az? Vagyis mi az ötlet?

Ismeretlen_117989 2009.03.18. 18:24:25

Hát hogy valami jót írni valakiről. Vagy valamit. De jó emberről könnyű jót írni. Csak nem jut eszünkbe. mint pl. vp-felajánlást írni...
süti beállítások módosítása