Mantra interjú 2000-ből

2009.03.15. 06:28

Sok szöveg és filozófia után egy ősrégi Mantra interjú. Ezt 2000 májusában követte el a TV2 élő egyenes adásban.

Néhány ismeretlen adalék az esethez:

-    előttünk Charlie adott interjút, Acyuta (akkor még Ákos) apja és rettegve figyelte a monitort, hogy mennyire vallja Krisnásnak magát a fia. Ezért próbáltam végig terelni.

-    én akkor jöttem vissza Indiából, ahol 1 hónapig nem beszéltem magyarul, mivel skót bhaktákkal voltam. Más kérdés, hogy angolul se tudtam, ahogy az ki is derül (Civil war :-)

-    Jaya Hari azért vág ilyen fejet végig, mert nem csak meggyulladt a hosszú ujjú kurtájában, hanem iszonyatosan szúrta is. Még egyszer volt rajta és utána soha többet…

Szóval ezek voltak a kulisszatitkok és itt a videó:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr275141788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jhd 2009.03.16. 10:19:27

végignéztem, zseniális:D:D:D:D amugy nem csak a kurta szurt, hanem a monitorba láttam, h a gyáli piacon 2000 ft ért vett nadrág egy mosás után szárában úgy összement, h majdnem kint volt a vádlim is, így letoltam addig, mintha normális hosszúságú lenne, és megpróbáltam nem mozogni. hja, és kamsarit ölelem, örülök, h tegnap láttam. nagy ember, tényleg.
süti beállítások módosítása