Visszatértem Indiából

2009.04.04. 07:34

Bár nem ígértem, de végül sikerült egy párszor bejelentkeznem Bombayból is, de csak röviden. Néha lett volna időm hosszabban írni, de valahogy nem tudtam (vagy nem akartam?) ráhangolódni a blogírásra.

Most épp a repülőgépen vagyok közeledve Isztambul felé és már a 4. cikket írom.
Kint kihasználtam a lehetőséget, hogy csak egy „közönséges” bhakta vagyok. Nem kell döntenem, megfelelnem, felelőséget vállalnom, csak saját magamért. És ha írok az már az.

De most már visszakapcsoltam, itt vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr205141813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása