Alázat

2016.08.21. 10:29

Srila Bhaktivinoda Thakura: Ohe! Vaisnava Thakura

bvt164_1.jpg(1) Ó, tiszteletreméltó Vaisnava Thakura, ó, kegy óceánja, légy kegyes hozzám, elesett szolgádhoz, és lótuszlábad árnyékával tisztíts meg a bűneimtől! Kétségbeesésemben lótuszlábadba kapaszkodom.


(2) Taníts meg rá, kérlek, hogyan kell uralkodni a hatféle szenvedélyen, javítsd ki hatféle hibámat, áldj meg a hat jó tulajdonsággal, és ó, add meg nekem a hatféle szent társulást. Abban a reményben vagyok itt, hogy elnyerhetem társaságodat.


(3) Úgy látom, egyedül nincs erőm, hogy énekeljem az Úr Hari szent nevét. Könyörgöm, légy kegyes hozzám, s csak egy csöppnyi hittel áldj meg, hogy elnyerhessem Krisna szent nevének hatalmas kincsét.


(4) Krisna a tiéd, ezért nekem is oda tudod adni Őt. Nyomorult vagyok, csak futok utánad, és azt kiáltozom: “Krisna! Krisna!”

A bejegyzés trackback címe:

https://bhaktijogi.blog.hu/api/trackback/id/tr9611069486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása